Στο Λοιπόν και στον Ανδρέα Θεοδώρου μίλησε ο Γιώργος Καπουτζίδης και είπε
Ο δημοσιογράφος αναρωτήθηκε αρχικά αν ο Γιώργος Καπουτζίδης νιώθει χορτάτος και ότι εκπλήρωσε τα όνειρα που είχε, όταν ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία. Ο δημοφιλής ηθοποιός απάντησε: “Νομίζω πως ναι, τα όνειρα που έκανα ξεκινώντας αυτό το επάγγελμα πραγματοποιήθηκαν και αυτό είναι πολύ όμορφο. Νιώθω βαθιά χορτάτος μέσα μου. Για να το αισθανθεί κανείς αυτό, χρειάζεται ψυχική ηρεμία, ωριμότητα και καθαρότητα ώστε να καταλάβει ότι με αυτά που έχει είναι πραγματικά χαρούμενος. Αυτή τη στιγμή εύχομαι απλώς να συνεχιστεί η ζωή μου με αυτόν τον τρόπο: να είμαι καλά και να γράφω ιστορίες που μιλούν μέσα μου”.
Όσον αφορά το αν θα έμενε μόνιμα στην Αίγινα μακριά από τη συγγραφή και το επάγγελμα, ο ίδιος απάντησε πως “Η γραφή είναι στη φύση μου. Ακόμη κι αν άλλαζαν όλα, σίγουρα κάτι θα έγραφα και θα ασχολούμουν με κάτι που αφορά τη δουλειά μου”







