Γιώργος Καπουτζίδης : ” Mίλησα με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο χθες , μου έστειλε ένα απ’τα πιο όμορφα μηνύματα ” !!!

Όπως είδαμε χθες στο Πρωίαν σε είδον βρέθηκε καλεσμένος ο Γιώργος Καπουτζίδης ο οποίος και αναφέρθηκε στο Δημήτρη Ουγγαρέζο , τη κόντρα που είχαν και τα μηνύματα που αντάλλαξαν .Πιο συγκεκριμένα είπε «Από το 2015 και μετά και χαίρομαι που το λέω γιατί εγώ με αυτόν τον άνθρωπο μίλησα χθες και μου έστειλε ίσως ένα από τα πιο όμορφα, ουσιαστικά, ειλικρινή μηνύματα που έχω λάβει. Για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο λέω και με συγκινεί. Το 2015 είχα αντιδράσει γιατί την παγκόσμια ημέρα κατά του bullying -είναι μία ιστορία που την ξέρει ο κόσμος, ήταν από τα πιο γνωστά beef της ελληνικής τηλεόρασης- είχαν καλεσμένο τον Γιώργο Γεωργίου. Είχα εξηγήσει τότε ότι δεν πρέπει αυτός ο άνθρωπος αυτήν τη μέρα. Βγάλε τον μία άλλη μέρα, μία ημέρα που έχει ντέρμπι, Champions League. Αυτή η μέρα είναι η ευκαιρία να πούμε κάτι άλλο. Να θυμίσω ότι ήταν η χρονιά που ψάχναμε τότε τον Γιακουμάκη, ήταν λίγες ημέρες πριν βρεθεί το πτώμα. Ήταν μια Ελλάδα που στο θέμα του bullying ήταν πολύ στα κάγκελα. Δεν βγάζεις αυτόν, Θεός σχωρέστον και να αναπαύσει τη ψυχή του. Δεν ήταν η κατάλληλη επιλογή» ανέφερε ο Γιώργος Καπουτζίδης. «Αυτό το πράγμα ότι θέλω να περιορίσω την ελευθερία του λόγου… Και τώρα του εξηγώ και του έγραψα του Δημήτρη ότι καταλαβαίνεις τι εννοούσα τότε; Δεν είναι όλα ελευθερία λόγου. Επειδή ήμασταν χαλαροί όλα αυτά τα χρόνια, δεν λέγαμε τίποτα και αφήναμε να ακούγονται όλα αυτά τα πράγματα, φτάσαμε να ακούγονται όλα αυτά το 2023 σε μία πλατεία γεμάτη κόσμο με ανθρώπους να ζητωκραυγάζουν και να είναι πανευτυχείς από τις βρισιές που ακούνε. Αυτήν την ελευθερία λόγου θέλατε να υπερασπιστείτε τότε; Θέλω να πιστεύω πως όχι. Δεν θα μεταφέρω το μήνυμα του Δημήτρη, είναι δικός του ο λογαριασμός. Εγώ μπορώ να πω τι του είπα γιατί νιώθω πως είναι στη σωστή πλευρά της ιστορίας» δήλωσε ο Γιώργος Καπουτζίδης.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ