Όπως είδαμε σήμερα στην εκπομπή ” Ευτυχείτε ” με την Κατερίνα Καινούργιου , στην κάμερα της εκπομπής μίλησε ο Γιώργος Αγγελόπουλος ο οποίος και ξεκαθάρισε τα σενάρια που έλεγαν ότι θα είναι ο παρουσιαστής του Survivor και ξεκαθάρισε ακόμα τι θα γίνει με τη ” Φάρμα ” και αν θα συμμετάσχει στη σειρά ” Παρουσιάστε ”. Δείτε τι λέει και στο παρακάτω βίντεο :






