Όπως είδαμε προχθές καλεσμένος στο The 2 night show με το Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης ο οποίος και αναφέρθηκε στη σειρά ” Ο πρώτος από εμάς ” . Πιο συγκεκριμένα είπε «Έχει αποκτήσει ένα φανατικό κοινό, δεν φαντάζεσαι πόσους σκληρόπυρηνική είναι. Έχει δημιουργηθεί εντύπωση ότι είναι ένα δραματικό σήριαλ λόγω του θέματος της αρρώστιας ενώ είναι εντελώς το αντίθετο από αυτό, το πώς μία παρέα αντιμετωπίζει και ξορκίζει όλο αυτό το κακό που έχει συμβεί στον άνθρωπο και πώς γίνεται όλοι μαζί να είναι τόσο αγαπημένοι να, ανακαλύπτουν τον εαυτό τους. Πιο πολύ προς την κωμωδία παρά στο δραματικό…Για μένα το σημαντικότερο είναι πώς γίνεται μία παρέα να τα βάλει με κάτι τόσο δύσκολο» ανέφερε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης.






