Στο Πρωίαν σε είδον ο Φώτης Σεργουλόπουλος έκανε μια αναφορά στην Άννα Παναγιατωπούλου. Πιο συγκεκριμένα είπε “Είχα ένα θέμα, όταν ξεκίνησα την τηλεόραση το ’97, με την Άννα Παναγιωτοπούλου, η οποία κάθε φορά που μπορούσαμε να της πάρουμε συνέντευξη ήταν πάντα δύσκολη, περίεργη. Κάποια στιγμή, όταν γνωριστήκαμε και της το είπα, μου είπε “Φώτη, ντρέπομαι, δεν είναι ότι το κάνω επίτηδες”. Έτσι κατάλαβα τι είναι αυτό που έκανε τον άνθρωπο αυτό να φαίνεται σε εμένα και δημοσίως στριφνή. Ήταν από δική της συστολή και, όταν το κατάλαβα αυτό, τα πράγματα έγιναν καλύτερα και για τους δυο μας” ανέφερε χαρακτηριστικά.






