Όπως είδαμε χθες ο γνωστός παρουσιαστής Φώτης Σεργουλόπουλος βρέθηκε καλεσμένος στην Ελένη Μενεγάκη . Ο ίδιος λοιπόν αναφέρθηκε στη συνεργασία του με την Μαρία Μπακοδήμου αλλά και στη πορεία του στο χώρο της τηλεόρασης . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Ήμασταν μαζί 20 χρόνια με τη Μαρία. Βγήκαμε το 1998 και σταματήσαμε το 2008. 20 χρόνια ασταμάτητα. Μας σκεφτόντουσαν πάντα μαζί αλλά είχαμε και κάποιες προτάσεις από ανθρώπους της τηλεόρασης για χώρια. Το ότι δεν είμαστε μαζί πλέον είναι μια κοινή απόφαση» ανέφερε αρχικά ο Φώτης Σεργουλόπουλος για την συνεργασία του με την Μαρία Μπακοδήμου. «Εγώ αυτό που έλεγα είναι ότι δεν υποτιμάς ποτέ τον “απέναντι”. Νέος ή παλιός, τον ανταγωνισμό στην τηλεόραση τον γνωρίζουμε σαν κάτι που πρέπει να το έχεις. Τον ανταγωνισμό τον σέβεσαι και σέβεσαι και τον απέναντί σου. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι όσο επιτυχία και να κάναμε στο πρωινό του MEGA, ποτέ δεν περάσαμε στα νούμερα την Ελένη. Είναι μια πραγματικότητα την οποία πρέπει να ξέρει ο κόσμος. Την Ελένη δεν την περάσαμε ποτέ στα νούμερα, κάναμε όμως τη δική μας παρουσία πολύ αισθητή. Το να είσαι πρώτος στα νούμερα δεν σημαίνει ότι σε κάνει λιγότερο σημαντικό»






