Όπως είδαμε σήμερα στο Πρωινό με τη Φαίη Σκορδά πρώτος καλεσμένος της χρονιάς ήταν ο Γιώργος Παπαδάκης ο οποίος και μίλησε για το κορονοϊό , για τις δυσκολίες που είχε να παρουσιάζει την εκπομπή από το σπίτι αλλά και αποκάλυψε κάτι στον αέρα της εκπομπής που έκανε τη Φαίη να παγώσει και δεν ήταν άλλο από το ότι της είπε ότι έχει μιλήσει με τον σύντροφο της μέσω τηλεφώνου και εκείνη θέλησε να μάθει το λόγο . Δείτε τι λέει και στο παρακάτω βίντεο :






