Στο Unblock podcast με την Ελίνα Παπιλα βρέθηκε καλεσμένη η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και είπε τα εξής Το να μεγαλώνω ένα παιδί, είναι το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου. Η μητρότητα πραγματικά είναι non stop. Είσαι 24 ώρες το εικοσιτετράωρο εκεί αλλά είναι το πιο ωραίο και το πιο ουσιαστικό πράγμα που έχω δημιουργήσει με τον άντρα μου. Δεν υπάρχει κορυφή για κάι άλλο. Έχουμε πιάσει κορυφή”.Επιπλέον, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη ανέφερε πως “Όταν ήμουνα έγκυος έλεγα: ‘Δεν μπορώ να κουνηθώ’. Τώρα, προτιμώ να είχα την κοιλιά παρά που ξυπνάω όλο το βράδυ. Το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Δεν υπήρχε… Την έβγαλα μόνο με ρύζι και πατάτα βραστή, γιατί είχα πολλούς εμετούς. Έχασα πολλά κιλά το πρώτο τρίμηνο. Μετά είχα το θέμα που έπρεπε να κρύβω την εγκυμοσύνη γιατί ακόμα τότε έκανα τηλεόραση οπότε ήθελα να το προστατέψω όλο αυτό μέχρι να είμαι 100% σίγουρη για να το ανακοινώσω. Εγώ μέχρι τον έκτο μήνα που το ανακοίνωσα, δεν έζησα την εγκυμοσύνη. Μέχρι και για ψώνια που πήγαινα, έπρεπε να είμαι καμουφλαρισμένη για να μην καταλάβουν ότι είμαι έγκυος”.”Ήθελα να βεβαιωθώ, δεν ήθελα να το ανακοινώσω ακόμα. Φαντάσου, οι γονείς μου και η αδερφή μου το έμαθαν μετά το πρώτο τρίμηνο. Το ήξερα εγώ, ο Γρηγόρης και η γυναικολόγος. Θέλαμε να κάνουμε όλα τα απαραίτητα. Το ανακοινώσαμε σε οικογενειακό τραπέζι την Πρωτοχρονιά. Οπότε την εγκυμοσύνη δεν την ευχαριστήθηκα” είπε καταληκτικά.






