Στη πρεμιέρα της παράστασης Hotel Amour βρέθηκε η Ευδοκία Ρουμελιώτη και μίλησε στις κάμερες του Happy Day και ρωτήθηκε για το ρόλο της στη Πολυκατοικία το 2008 . Πιο συγκεκριμένα είπε «Μου άρεσε πολύ που ο Γιώργος Καπουτζίδης ενέταξε έναν ίντερσεξ άτομο στη σειρά. Θεωρώ ότι όλα αυτά πρέπει να γίνονται, πρέπει να μιλάμε για αυτά πρέπει οι άνθρωποι να είναι ελεύθεροι να εκφράζονται» τόνισε η Ευδοκία Ρουμελιώτη.«Δύσκολα πολύ. Θυμάμαι ότι όταν έκανα το gay άτομο στην Πολυκατοικία ζητούσαν από το κανάλι να μειωθεί ο ρόλος μου, γιατί τότε είχαν κάνει το «Θα σε βρει ο δάσκαλός σου» με είχαν συνδέσει με ένα κορίτσι τελείως διαφορετικό».






