Όπως είδαμε χθες καλεσμένη στο Πρωινό Σου Σου βρέθηκε η Εύα Αντωνοπούλου η οποία και αναφέρθηκε στην απόφαση της να εγκαταλείψει τον ΣΚΑΙ μετά από 15 χρόνια .Πιο συγκεκριμένα είπε «Όταν πια το αποφάσισα δεν με δυσκόλεψε καθόλου. Το έκανα με πάρα πολύ μεγάλη χαρά, από την ώρα που πήρα την απόφαση. Αισθάνθηκα ότι ανοίγω τα φτερά μου και κάνω μια αλλαγή. Την είχα σκεφτεί αυτή την αλλαγή, βασικός λόγος ήταν και είναι ο διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης, ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος, ήταν το κίνητρο, ο άνθρωπος που με ενέπνευσε για να κάνω το πολύ μεγάλο βήμα, τον απογαλακτισμό από την “οικογένειά” μου», σημείωσε η Εύα Αντωνοπούλου«Πήρα πάρα πολλά από τον ΣΚΑΪ, είμαι ευγνώμων και πάντα θα το λέω, όμως έρχεται η ώρα να κάνεις μια αλλαγή», είπε χαρακτηριστικά η Εύα Αντωνοπούλου.






