Όπως είδαμε χθες και σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso η Σοφία Βόσσου πήγε στο νοσοκομείο και πάλι καθώς το πρόβλημα που είχε με το στομάχι της επανήλθε και πάλι. Έτσι λοιπόν και χθες όπως είδαμε στην εκπομπή Happy Day με την Σταματίνα Τσιμτσιλή στην εκπομπή μίλησε η κόρη της Σοφίας Βόσσου , Ερασμία Μάνου η οποία και ανέφερε περισσότερα για το πρόβλημα υγείας της μητέρας της . Δείτε τι λέει και στο παρακάτω βίντεο :






