Στο Χαμογέλα και Πάλι μίλησε ο Χάρης Λεμπιδάκης και αναφέρθηκε στην εκπομπή Το ‘ χουμε όπου συμμετέχει . Πιο συγκεκριμένα είπε “Όλοι κρινόμαστε. Είναι μια δύσκολη χρονιά και για τον ΣΚΑΪ και για τη μεσημεριανή ζώνη, που βρισκόμαστε εμείς. Είμαι άτομο ψυχολογίας, που προσωπικά επηρεάζομαι όταν βλέπω ότι η εκπομπή δεν αποδίδει αυτό που θα έπρεπε. Κάνουμε υπομονή, το πάμε μέρα-μέρα. Και εγώ ακούω και διαβάζω δεξιά και αριστερά για αλλαγές στην εκπομπή, ότι θα γίνει ένα πάνελ, ότι θα γίνει η εκπομπή ψυχαγωγική. Μέχρι στιγμής που μιλάμε, εγώ δεν έχω πάρει κάποιο τέτοιο μήνυμα”.Στη συνέχεια, ο Χάρης Λεμπιδάκης ρωτήθηκε για τις φήμες που θέλουν την εκπομπή “Το Χουμε” να μεταφέρεται στη μεσημεριανή ζώνη του Σαββατοκύριακου στον ΣΚΑΪ, με τον ίδιο να δηλώνει; “Πρώτη φορά είμαι σε ένα περιβάλλον, σε μια τηλεοπτική εκπομπή, που μέσα σε δυο μήνες έχω ακούσει τα πάντα. Ότι η εκπομπή μεταφέρετε Σαββατοκύριακο, αλλάζει και γίνεται μόνο ενημερωτική ή μόνο ψυχαγωγική, ότι γίνεται ένα πάνελ ή ότι θα κοπεί η εκπομπή. Όχι! Αυτό και αν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ είναι διαμορφωμένο, υπάρχει μια άλλη εκπομπή το Σαββατοκύριακο το μεσημέρι”.”Τα νούμερα τηλεθέασης δεν είναι μόνο θέμα των τηλεοπτικών συντακτών. Είπες μόλις τώρα ότι “παρακολουθούμε μανιωδώς τα νούμερα τηλεθέασης”. Άρα, για ποιον λόγο, όταν βρισκόμαστε μπροστά στο γυαλί να υποκρινόμαστε και να λέμε “Δεν μας νοιάζουν τα νούμερα τηλεθέασης”” είπε ο Χάρης Λεμπιδάκης και πρόσθεσε απευθυνόμενος στη Ναταλία Αργυράκη: “Και σένα το πρωί που σε είδα, έδωσες κάπου δηλώσεις. Δεν συμφωνώ που είπες στην εκπομπή του Λιάγκα ότι “τα νούμερα τηλεθέασης τα παρακολουθεί μόνο ο μπαμπάς μου”. Δεν τα παρακολουθεί μόνο ο μπαμπάς σου”.






