Όπως είδαμε χθες στο The 2 night Show με το Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε καλεσμένη η Ελίζαμπεθ Ελέτσι πρώην παίκτρια του Survivor . Η ίδια μάλιστα μίλησε για του παίκτες λέγοντας το εξής
«Ο Αλέξης Παππάς φέρεται άνανδρα στις γυναίκες» «Ο Σάκης δεν μου άρεσε που μπήκε με την πρώην του, ας πήγαινε σε άλλο ριάλιτι» .Τέλος ανέφερε το Τριαντάφυλλο λέγοντας το εξής «το παίζει θύμα αλλά έχει υπερβεί το όριο».






