Όπως είδαμε πρόσφατα στις τηλεοπτικές κάμερες μίλησε η Ελισάβετ Σπανού και αναφέρθηκε στο Survivor . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Ελπίζω το καινούργιο Survivor να έχει να μας δείξει κάτι διαφορετικό, το έχουν καταντήσει φθηνό ριάλιτι. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι παίκτες πάνε ξανά και ξανά στο Survivor. Μέχρι δύο φορές το καταλαβαίνω, να έχεις πάει μία και μετά να πας και στο All Star. Όταν βλέπω έναν άνθρωπο να πηγαίνει στο ίδιο ριάλιτι τέταρτη φορά… Έχω βαρεθεί να τον βλέπω», είπε αρχικά η Ελισάβετ Σπανού.
Σε ερώτηση για το αν έχει δεχτεί η ίδια πρόταση, η Ελισάβετ Σπανού απάντησε: «Εγώ έφυγα άρον άρον από την πρώτη εβδομάδα. Και μετά τους έκραξα τόσο πολύ που δεν θέλουν ούτε καν να με ακούν».







