
Στο Καλύτερα Δε Γίνεται μίλησε χθες η Ελιάνα Χρυσικοπούλου και είπε τα εξής
«Όλοι οι δημοσιογράφοι αντιμετώπισαν με μεγάλο “σεβασμό” τον χωρισμό μου. Με έναν ύπουλο τρόπο είχαν προσεγγίσει τον πρώην σύζυγό μου, γιατί θεωρούσαν ότι θα τον πιάσουν στον ύπνο και θα δώσει μια πρόχειρη απάντηση. Ενώ εγώ, ως γνώστρια του παιχνιδιού, θα το ζύγιζα καλύτερα», αποκάλυψε η Ελιάνα Χρυσικοπούλου.
Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου ανέφερε ακόμη: «Με την Ελένη Μενεγάκη συνεργάζομαι από το 2012, με διάλειμμα δύο ετών. Κανένας δεν επιχείρησε να με “κλέψει” από την Ελένη, γιατί όλος ο χώρος τη σέβεται».







