Όπως είδαμε χθες στην εκπομπή ” Ευτυχείτε ” και σύμφωνα με ρεπορτάζ του Γιάννη Πουλόπουλου , η Ελεονώρα Μελέτη η οποία παρόλο που κόπηκε η εκπομπή της τόσο άδοξα , παραμένει στο δυναμικό του Alpha και μέσα στο Δεκέμβριο θα επανέλθει με την εκπομπή ” Μεσάνυχτα ” . Μάλιστα πρώτη της καλεσμένη θα είναι η Τατιάνα Στεφανίδου η οποία ανέλαβε τη θέση της .Δείτε και το βίντεο παρακάτω :






