H Ελένη Μενεγάκη και η Κατερίνα Ζαρίφη έχουν αναπτύξει μια πολύ φιλική σχέση αφού ήταν συνεργάτιδες αρκετά χρόνια .Μάλιστα η Κατερίνα Ζαρίφη είχε πάει και στην τελευταία της εκπομπή . Έτσι λοιπόν όπως είδαμε πρόσφατα η Ελένη Μενεγάκη και η Κατερίνα Ζαρίφη είχαν ένα διάλογο στο instagram . Δείτε και παρακάτω τι είπαν :








