
Το φρικτό έγκλημα στην Ηλεία σχολίασε χθες η Ελένη Μενεγάκη και είπε τα εξής
«Μας έχει σοκάρει πάρα πολύ το γεγονός – μιλάμε, γελάμε, προσπαθούμε να πηγαίνουμε τις καταστάσεις αλλού γιατί κι εμείς με έναν σκοπό είμαστε εδώ, αλλά δεν μπορείς όταν ακούς τέτοια πράγματα. Ήμασταν τέσσερις άνθρωποι στο καμαρίνι και λέγαμε: Δεν είναι δυνατόν… τι φρίκη, τι στιγμές ζουν αυτοί οι άνθρωποι τώρα στην Ηλεία. Δεν ξέρω τι να πω για την οικογένειά τους και για όλο το περιβάλλον εκεί γιατί αυτό είναι ένα σοκ για όλους, όχι μόνο για την οικογένεια που το ζει, αλλά για όλους», ανέφερε αρχικά η Ελένη Μενεγάκη.
«Ο καθένας από το σπίτι του κουβαλάει κάποια πράγματα που τα έχει μέσα στο μυαλό του. Προσπαθήστε να έχετε κοντά σας ανθρώπους που να σας δίνουν και λίγο το κάτι άλλον, που θα σας δώσουν και ένα χαμόγελο. Τα χαμόγελα κάνουν καλό, προσπαθήστε να τα αντλείτε από όποιον σας τα δίνει», πρόσθεσε η παρουσιάστρια.







