Ιδιαίτερη ήταν η χθεσινή μέρα για την Ελένη Μενεγάκη αφού ο πρωτότοκος γιος της είχε γενέθλια και έγινε 18 ετών . Η ίδια λοιπόν θέλησε να του ευχηθεί και δημόσια μέσα από το λογαριασμό της στο instagram κοινοποιώντας μια φωτογραφία με τους δυο τους και γράφοντας τα πιο τρυφερά λόγια . Δείτε τι είπε και στη παρακάτω ανάρτηση :
https://www.instagram.com/p/CIOcVlBJgUi/?utm_source=ig_web_copy_link







