Μέσα από το λογαριασμό της στο instagram η Ελένη Μενεγάκη θέλησε να περάσει ένα σημαντικό μήνυμα για όλες τις γυναίκες . Πιο συγκεκριμένα είπε “Ο Οκτώβριος είναι αφιερωμένος στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Φροντίζω πάντα πριν τα γενέθλια μου να κάνω τις εξετάσεις μου γιατί γνωρίζω πως η πρόληψη σώζει ζωές ! Μην το αμελείτε!“.






