Υποψηφιότητα με τον Αχιλλέα Μπέο έβαλε η πρώην παίκτρια του Survivor Ελένη Χαμπέρη και όπως αποκάλυψε χθες στο Super Κατερίνα δέχεται αρκετά αρνητικά μηνύματα . Πιο συγκεκριμένα είπε «Από τη στιγμή που ανακοίνωσα την υποψηφιότητά μου, δεχόμουν και χωρίς να ανεβάσω κάτι υβριστικά μηνύματα. Καλώς ή κακώς δεν ήθελα να δίνω βάση αλλά με επηρέαζαν ψυχολογικά, μου έλεγαν διάφορα όπως “καλύτερα να αλλάξεις”» είπε αρχικά. «Με έβριζαν επειδή επέλεξα να κατέβω με τον Αχιλλέα Μπέο. Άνθρωποι που είχαν αντίθετη άποψη και με επηρέαζε όλο αυτό. Δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με αυτό. Τα πήγα πάρα πολύ καλά, δυστυχώς δεν βγήκα. Θέλω να τελειώσει όλο αυτό εδώ γιατί και εμένα αυτή η περίοδος ήταν δύσκολη. Φυσικά και δεν το μετάνιωσα, ειλικρινά σας μιλάω με επηρέασε πολύ αυτό το διάστημα ψυχολογικά, ενώ έλεγα δεν θα δίνω βάση σε τίποτα. Το θεωρώ άδικο όλο αυτό. Το γεγονός ότι με γνώριζαν, το έκανε πιο εύκολο να μου στείλουν εμένα μηνύματα, χωρίς να έχω κάνει κάτι. Δεν το έχω συζητήσει με τον κύριο Αχιλλέα» τόνισε τέλος, η Ελένη Χαμπέρη.






