Όπως είδαμε χθες στο Happy Day ο Χρήστος Χολίδης μίλησε στη κάμερα της εκπομπής και αναφέρθηκε στον Αναστάσιο Ράμμο και αν θα τον δούμε κάπου τηλεοπτικά . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής
“Θα ήθελα να είμαι σε κάποιο show, και cameraman αν θέλετε στην παραγωγή… Αντέχω ακόμα, κουβαλάω κυβώτια… κάμερες…”
Και συνέχισε λέγοντα χιουμοριστικά ότι: “Εδώ μέχρι και ο Ράμμος έγινε παρουσιαστής, δηλαδή θα τρελαθώ, δε θα γινόμουν εγώ; Να του ευχηθώ καλή επιτυχία, κάνουμε πολύ παρέα, είναι πολύ αξιόλογος”







