Μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη ήταν η σημερινή μέρα για τη Δούκισσα Νομικού αφού ο γιος της Σάββα έχει την ονομαστική του εορτή . Η ίδια λοιπόν μαζί με το σύζυγο της και τα παιδιά τους πήγαν μια βόλτα στη θάλασσα όπου η ίδια αποθανάτισε το τοπίο και έγραψε σε ανάρτηση της στο Instagram ένα αρκετά συγκινητικό μήνυμα για τη γιορτή του γιου της . Δείτε τι έγραψε και στη παρακάτω ανάρτηση της :
https://www.instagram.com/p/CIa720WnzAe/?utm_source=ig_web_copy_link







