Στο Buongiorno βρέθηκε καλεσμένη η Δωροθέα Μερκούρη και είπε τα εξής
«Εννοείται ότι οι κόρες μου βλέπουν τον μπαμπά τους και έχουν επαφή μαζί του. Ο πρώην άντρας μου με στήριξε πάρα πολύ. Υπήρχαν φορές που εδώ δεν είχαμε δουλειά. Στην κρίση είχαμε μια δουλειά εδώ και μια δουλειά εκεί. Αν δεν είχα τον πρώην άντρα μου να στηρίξει τα παιδιά… Τα παιδιά μου πήγαν σε ιδιωτικό σχολείο. Είναι τυχερά παιδιά και τους το λέω αυτό.
Όταν μου λένε κάτι, τους λέω ότι είναι τυχερές, μιλάνε 3-4 γλώσσες, έχουν πάει σε φανταστικό σχολείο, έχουν ταξιδέψει από έξι μηνών, δε θέλω δικαιολογίες, πρέπει να κάνουν αυτά που πρέπει για να είναι σωστές απέναντι στη ζωή, τις υποχρεώσεις τους, τους φίλους τους, τα ζώα. Δεν είμαι από τις μαμάδες που χαϊδεύουν τα παιδιά. Είμαι πολύ καλή μαζί τους, τα αγκαλιάζω, τα φιλάω, τρελαίνονται, δε με αντέχουν καμιά φορά…
Αυτά τα παιδιά, τα δικά μας εδώ, ειδικά σήμερα – δυστυχώς όχι όλα – τους λέω ότι δεν έχουν δικαιολογία να μην είναι καλά» είπε η Δωροθέα Μερκούρη.







