Καλεσμένη στο Καλοκαιρινό Ραντεβού βρέθηκε η Δόμνα Μιχαηλίδου και αναφέρθηκε στο γιο της . Πιο συγκεκριμένα είπε “Συνεχώς τις βρίσκουμε τις ισορροπίες μας, αλλάζουν, τις ξαναβρίσκουμε, όπως κάθε οικογένεια. Είναι τριών μηνών ο γιος μου, είναι μικρούλης πολύ. Κάνει τα εμβόλια, νιαουρίζει λίγο με τα εμβόλια και με τον πόνο που έχει και με τον λίγο πυρετό που ανεβάζει. Δεν νομίζω ότι υπάρχει μαμά που δεν στεναχωριέται. Είμαι πολύ τυχερή, είναι ήρεμο παιδάκι αλλά όταν βλέπεις να κλαίει και να κλαίει και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα… Όσο και να ξέρεις ότι δεν πειράζει και ότι είναι λογικό επειδή είναι μωρό…” είπε η Δόμνα Μιχαηλίδου.






