Ο Μάριος Καπότσης και η Κόνι Μεταξά χώρισαν και η είδηση έγινε γνωστή στο Πρωινό από τη Φαίη Φώτου . Στο Happy Day σχολίασαν τις αναρτήσεις της Κόνις Μεταξά μετά το χωρισμό και ο Δημήτρης Παπανώτας είπε
«Φαίνεται ότι δεν είναι στα καλά της η κοπέλα. Έχει παρατήσει τον εαυτό της», σχολίασε ο Δημήτρης Παπανώτας για την εμφάνιση που είχε η Κόνι Μεταξά στις αναρτήσεις της.
«Επειδή είναι άβαφη στην κουζίνα; Πώς ήθελες να την δεις;», απάντησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή στον συνεργάτη της.
Ο Δημήτρης Παπανώτας επέμεινε στην άποψή του, λέγοντας: «Φαίνεται η κοπέλα, δεν είναι σαν να του λέει “πάρε με ένα τηλέφωνο, είμαι χάλια”; Εγώ αυτό κατάλαβα».







