Όπως είδαμε χθες στο Στούντιο 4 βρέθηκε ο Δημήτρης Μοθωναίος και αναφέρθηκε στη περίοδο που συνεργαζόταν με τη Φαίη Σκορδά .Πιο συγκεκριμένα είπε «Είχε τρελαθεί η Φαίη από τη συνέντευξη και το καλοκαίρι με πήραν από τον ΑΝΤ1 να κάνω ραντεβού μαζί της γιατί από τη συνέντευξη με ήθελε. Πήγα να κάνω ένα ραντεβού γιατί σε όλα πηγαίνω. Ήταν ευγενέστατη και μου πρότεινε κάτι που ήταν εκτός πλαισίου της εκπομπής. Εν τέλει δεν μας βγήκε γιατί όπως είδα την εκπομπή από μέσα δεν θα γινόταν. Ήταν κοινή η συμφωνία ότι δεν βγαίνει και έμεινε μία φιλία και μια σχέση που μου επέτρεψε να καταλάβω γιατί είχα βρεθεί στην εκπομπή, είχε νόημα η σύνδεση» ανέφερε ο Δημήτρης Μοθωναίος.«Ήταν σουρεαλιστικό να είμαι μέρος μιας πρωινής εκπομπής. Πήγα να τρελαθώ! Πολύ ωραίο στην αρχή αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολη η πρωινή εκπομπή. Ο ηθοποιός είναι κομμάτι της δουλειάς. Κι εκεί κάποια περσόνα δημιουργείς αλλά είναι πολύ δύσκολο. Ήταν όλοι οι συνάδελφοι βέβαιοι ότι έχω τρελαθεί και με ανησυχία επικοινώνησαν μαζί μου και με κάποιους ήρθα σε ρήξη» σημείωσε ο Δημήτρης Μοθωναίος.






