Όπως είδαμε χθες στο Πρωινό μίλησε η Δήμητρα Αλεξανδράκη για το Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο που κατηγορείται για ξέπλυμα μαύρου χρήματος . Πιο συγκεκριμένα είπε «Αναστατώθηκα πάρα πολύ το Σαββατοκύριακο και άρχισα να στέλνω και με άλλους εθελοντές μηνύματα για να δούμε τι συμβαίνει.Πιστεύω ότι όλα αυτά τα πράγματα είναι συκοφαντίες, αυτός ο άνθρωπος έχει κάνει ένα τεράστιο έργο, βοηθάει καθημερινά χιλιάδες ανθρώπους, είναι στην πρώτη γραμμή του πολέμου για να δώσει ανθρωπιστική βοήθεια, δεν ζητούσε χρήματα, κυρίως ζητούσε τρόφιμα για να μπορεί να δουλέψει. Αρκετοί από εμάς επειδή δεν μπορούμε να παρευρεθούμε σε όλα αυτά, στέλνουμε κάποια χρήματα για να γίνουν όλα αυτά». «Είχα βάλει χρήματα σε αυτούς τους λογαριασμούς, δεν με είχε προβληματίσει ποτέ κάτι. Ο άνθρωπος δεν έχει ΜΚΟ και κάπου μπαίνουν αυτά τα χρήματα. Ίσως είναι λάθος ότι δεν έχουν έναν λογαριασμό και τα χρήματα μπαίνουν σε προσωπικό λογαριασμό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι καταχράστηκε τα χρήματα. Πιστεύω ότι ο πόλεμος που γίνεται στον Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο είναι από άλλες ΜΚΟ, που έχουν συμφέροντα, τρώνε πραγματικά τα λεφτά και δεν τα δίνουν στον κόσμο», συμπλήρωσε η Δήμητρα Αλεξανδράκη.






