Στην αντεπίθεση πέρασε η Δήμητρα Αλεξανδράκη μετά τα εχθρικά μηνύματα που έλαβε σχετικά με την αποκάλυψη της για την έκτρωση στα 24 στο κανάλι του Φειδία Παναγιώτου . Έτσι στο instagram story της έγραψε “Όσον αφορά στο podcast που έκανα με τον Φειδία, θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλες τις τηλεοπτικές εκπομπές για τον τρόπο, με τον οποίο προσέγγισαν το θέμα. Ευχαριστώ που δεν φάσκουν και αντιφάσκουν για να μιλάνε για τα ανθρώπινα δικαιώματα, για τα γυναικεία δικαιώματα, γενικότερα. Ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου. Όπως και εσάς που το είδατε ολόκληρο και μου στείλατε αρκετά μηνύματα”Μιλώντας για τα hate comments που δέχτηκε, η Δήμητρα Αλεξανδράκη τόνισε ότι “Τα άτομα που είδαν απλά έναν τίτλο και μου έχουν στείλει μέχρι και χαρακτηρισμούς ότι είμαι δολοφόνος, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Να το ξεκαθαρίσουμε από εκεί. Γιατί αν ήσουν Χριστιανός Ορθόδοξος ξέρεις ότι λόγο έχω να δώσω μόνο στον Θεό και όταν θα έρθει η ώρα, θα έχω να κάνω με εκείνον. Δεν έχω να κάνω με κανέναν από εσάς. Δεν πέφτει λόγος σε κανέναν σας, να σας το πω πάρα πολύ απλά. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να προσευχηθείτε για μένα ή για μια ψυχή που χάθηκε”.”Κάτι που λέγεται ελεύθερη βούληση, υπάρχει το μυστήριο της εξομολόγησης αλλά φυσικά, άμα δεν είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος δεν τα γνωρίζεις αυτά και δεν μιλάω για όλους, αλλά για αυτούς που έτρεξαν να κάνουν τα σχόλια. Όταν εγώ νιώθω ότι έχω καθαρή την ψυχή μου, δεν με ακουμπάς καθόλου. Ο χαρταετός μου είναι εκεί και αμολάω παραπάνω καλούμπα. Κατάλαβες; Πες ό,τι θέλεις, αλλά εγώ έχω να κάνω με τον Θεό με κανέναν μικρό από εσάς δεν έχω να κάνω. Άρα όλα είναι μια χαρά” είπε καταληκτικά.






