Η Δέσποινα Βανδή είναι γνωστό ότι είναι λάτρης της μαγειρικής αφού στη πρώτη καραντίνα μας έδειξε πάρα πολλά φαγητά που έφτιαξε . Στη δεύτερη καραντίνα λοιπόν μαγειρεύει πολύ περισσότερα φαγητά. Μάλιστα χθες όπως είδαμε στο λογαριασμό της στο Instagram έφτιαξε κουραμπιέδες ακούγοντας χριστουγεννιάτικο τραγούδι της Μαράια Κάρεϊ. Δείτε και παρακάτω την ανάρτηση της :
https://www.instagram.com/p/CILG14kpsYv/?utm_source=ig_web_copy_link







