Όπως είδαμε χθες στο Mega Καλημέρα και στη Βασιλική Μπασιούρη μίλησε ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος και είπε τα εξής “Μου έλεγαν από την αρχή το “Shopping star” θα πάει πολλά χρόνια κι εγώ φανταζόμουν 2 – 3 χρόνια. Η συνεργασία μου με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου είναι άψογη, δεν έχω παράπονο. Κολλήσαμε από την αρχή, μπήκε πολύ γρήγορα στο πετσί του ρόλου. Νομίζω ότι ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση” είπε αρχικά ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος. “Ήταν ξαφνική και δυσάρεστη η αποχώρηση της Βίκυς Καγιά. Εγώ λυπήθηκα που έφυγε. Δεν έκανε κάλο η αλλαγή παρουσιάστριας στο Shopping star. Μου λείπει η Βίκυ Καγιά από την τηλεόραση” προσέθεσε.






