Όπως είδαμε χθες καλεσμένη στο Πρωινό Σου Σου βρέθηκε η Χριστίνα Παππά η οποία και αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη σχέση με τη νύφη της Άννα Μπεζάν .Πιο συγκεκριμένα είπε «Τη νιώθω κόρη μου. Είναι δύσκολο για κάποιον να λέει Σ’ αγαπώ και να το εννοεί. Τις πρώτες ημέρες μετά τη γέννα πήγα στο σπίτι και καταλάβαινα από το πρόσωπό της ότι η Άννα δεν ήταν αυτό το ήρεμο κορίτσι, κατάλαβα την τρίτη μέρα ότι πρέπει να φύγω από το σπίτι για να τα βρουν τα παιδιά μόνα τους»Στην εκπομπή μίλησε και η Άννα Μπεζάν η οποία ανέφερε: «Περάσαμε και μια δυσκολία με την μικρή. Όλο αυτό μας έφερε πιο κοντά. Όταν η Χριστίνα ένιωσε ότι την αγαπάω και ότι τη σέβομαι, την έπιασα μια μέρα και της είπα όσα με ενοχλούσαν. Κάναμε μία πολύ ωραία συζήτηση. Η Χριστίνα με έστειλε σε ειδικό και με βοήθησε».«Ο Δημήτρης μου ζήτησε συγγνώμη για όλα αυτά που μου έχει κάνει σαν παιδί. Του λέω ότι τώρα είναι ακόμα νωρίς για να ζητά συγγνώμη, ας το αφήσει για πιο μετά να μεγαλώσει η μικρή να καταλάβει. Είναι πλέον πιο ώριμος, πιο υπεύθυνος, θα προσέξει τον εαυτό του δύο φορές. Κι εγώ πλέον είμαι πιο ήσυχη», είπε χαρακτηριστικά η Χριστίνα Παππά.






