
Στο Vidcast του Αντώνη Σρόιτερ Πρώτη Λέξη βρέθηκε ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος και είπε τα εξής
“Μόνο η ντροπή για τα παιδιά μου με απασχολεί. Φτωχός σε υπόγειο μεγάλωσα, δεν θα μου λείψει η βίλα“.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος ανέφερε: “Φτωχός σε υπόγειο γεννήθηκα, δεν με πειράζει να πεθάνω φτωχός“. “Δεν έχω τίποτα πλέον” τόνισε σε άλλο σημείο ενώ παραδέχτηκε ότι τα χρήματα που είχε στην άκρη δόθηκαν για να ξεχρεώσει.







