Στο Hello και στη Μαρία Κολλιάτσα φωτογραφήθηκαν και παραχώρησαν συνέντευξη ο Αντρέας Γεωργίου και η Σιμώνη Χριστοδούλου και είπαν “Επέλεξα να εστιάσω στα επαγγελματικά μου και να περιμένω μέχρι τα 40 μου για δημιουργήσω οικογένεια. Όταν ένιωσα ότι μεγαλώνω, σκέφτηκα ακόμα και τη μονογονεϊκότητα. Δηλαδή, να αποκτήσω παιδί μέσω παρένθετης μητέρας, εάν και εφόσον δεν έβρισκα τον έρωτα σε έναν άνθρωπο. Κάπως μαγικά όμως, ήρθε και κούμπωσε με τη Σιμώνη όλο αυτό. Χτίσαμε μία φιλική σχέση και το ένα έφερε το άλλο. Ήταν μία πορεία όπου ως ζευγάρι. χωρίζαμε, κάναμε έναν κύκλο μαζί, μετά χανόμασταν και μας έφερνε πάλι κοντά το συναίσθημα. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, γινόμασταν όλο και πιο καλοί φίλοι“.






