Τo mega που από την αρχή της πανδημίας ήταν κοντά μας όσο ποτέ , ετοιμάζει ρεβεγιόν έκπληξη με τον Αντώνη Ρέμο . Μάλιστα εκτός από τις καταπληκτικές ερμηνείες του ο τραγουδιστής , θα γίνουν ζωντανές συνδέσεις με φίλους του εσωτερικού και του εξωτερικού .Τέλος την άποψη του για το καινούργιο ξεκίνημα του Mega είχε εκφράσει ο Αντώνης Ρέμος και στην πρόσφατη συζήτηση που είχε με τον Θοδωρή Αθερίδη , ζωντανά στο instagram.






