Όπως είδαμε η κυβέρνηση τώρα καθώς τα κρούσματα του κορονοϊού αυξάνονται αρχίζει και παίρνει ξανά μέτρα , απαγορεύοντας τα πανηγύρια. Καθώς λοιπόν ο κλάδος των καλλιτεχνών έχει πληγεί πάρα πολύ βγήκε στην εκπομπή ” Εκτός γραμμής” και μίλησε ο Αντώνης Ρέμος για όλη αυτή τη ζημιά στους καλλιτέχνες και αναφέρθηκε πως έχει επηρεάσει και τον ίδιο οικονομικά. Δείτε και το σχετικό βίντεο :






