
Στο Breakfast@star και στον Ηλία Σκουλά μίλησε η Άννα Μαρία Βέλλη και είπε
«Για να κάνω 11 χρόνια Youtube, νιώθω πολύ γεμάτη. Δεν μπορώ να πω πως έχω αφήσει εντελώς πίσω μου την τηλεόραση. Αυτή τη στιγμή δεν το σκέφτομαι, είμαι καλά στο Youutbe», είπε η Άννα Μαρία Βέλλη.
«Δεν μου έχει αφήσει πικρία η τηλεόραση, γιατί κάνω πολλά χρόνια ψυχοθεραπεία. Εδώ πέρα δεν μου έχουν αφήσει οι πρώην μου, θα μου αφήσει η τηλεόραση; Η ζωή με πήγε αλλού», συμπλήρωσε η Άννα Μαρία Βέλλη.







