Στο My Tv μίλησε η Άννα Χατζησοφιά και αναφέρθηκε στο ” Κωνσταντίνου και Ελένης ” . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Με τίποτε. Κανείς δεν το περίμενε. Η σειρά παιζόταν δύο χρόνια και το κανάλι ζήτησε να πάμε και τρίτη χρονιά, η Ελένη Ράντου όμως αρνήθηκε για να μην τυποποιηθεί. Πού να ήξερε ότι για 25 συνεχόμενα χρόνια θα ήταν η Ελένη Βλαχάκη για το πολύ κοινό», είπε η σεναριογράφος.
«Γιατί το χιούμορ της είναι προφανώς διαχρονικό, οι χαρακτήρες και οι τύποι που περνούν μέσα από τα επεισόδια της ανήκουν στους κλασικούς ιδεότυπους της κωμωδίας. Όχι ότι το επιδιώξαμε συνειδητά αυτό, προέκυψε. Είναι απίστευτο το πόσοι λογαριασμοί “Ματίνα Μανταρινάκη” ή “Ταπεινό Χαμομηλάκι” υπάρχουν στο πρώην Twitter. Δεν μπορώ να το πω X, δεν μ’ αρέσει καθόλου», τόνισε.







