Στο Buongiorno μίλησε η Αναστασία Γιάμαλη και είπε τα εξής “Δύσκολη σεζόν, πολλή επικαιρότητα, πολλή πίεση και ανταγωνισμός. Κάθε χρονιά έχει τις δικές της απαιτήσεις, τις δικές της χαρές και τις δικές της δυσκολίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε όπως όλος ο κόσμος που ασχολείται με την τηλεόραση. Είμαι αυστηρότατη κριτής του εαυτού μου. Δυστυχώς δεν μπορώ να το αποφύγω. Έχω το σύνδρομο της καλής μαθήτριας”, ανέφερε χαρακτηριστικά.






