Τις καλοκαιρινές της διακοπές στη Νάξο πραγματοποιεί η Αγγελική Νικολούλη μαζί με την αγαπημένη της φίλη δημοσιογράφο (αρχισυντάκτρια του δελτίου ειδήσεων του Alpha) Λώρα Ιωάννου. Η Αγγελική Νικολούλη βρέθηκε με τον Γιώργο Παπαδάκη σε κοινό τραπέζι και τα είπαν οι δυο τους ως οι… μακροβιότεροι και άκρως επιτυχημένοι δημοσιογράφοι της ελληνικής τηλεόρασης.
00:00
Previous
PlayNext
00:00 / 00:00
Mute
Settings
Fullscreen
Copy video url
Play / Pause
Mute / Unmute
Report a problem
Language
Share
Vidverto Player
33 χρόνια «Καλημέρα Ελλάδα» μετράει ο Γιώργος Παπαδάκης, 29 χρόνια «Φως στο τούνελ» μετράει η Αγγελική Νικολούλη.
«Εδώ που τα λέμε, είμαστε οι αρχαιότεροι της ελληνικής τηλεόρασης» είπε η Αγγελική Νικολούλη στον Γιώργο Παπαδάκη, για να της απαντήσει εκείνος, πάντα με το χιούμορ που τον διακατέχει:
«Δεν είμαστε εμείς αρχαιότεροι, οι άλλοι είναι νεότεροι».
Τις καλοκαιρινές της διακοπές στη Νάξο πραγματοποιεί η Αγγελική Νικολούλη μαζί με την αγαπημένη της φίλη δημοσιογράφο (αρχισυντάκτρια του δελτίου ειδήσεων του Alpha) Λώρα Ιωάννου. Η Αγγελική Νικολούλη βρέθηκε με τον Γιώργο Παπαδάκη σε κοινό τραπέζι και τα είπαν οι δυο τους ως οι… μακροβιότεροι και άκρως επιτυχημένοι δημοσιογράφοι της ελληνικής τηλεόρασης.
33 χρόνια «Καλημέρα Ελλάδα» μετράει ο Γιώργος Παπαδάκης, 29 χρόνια «Φως στο τούνελ» μετράει η Αγγελική Νικολούλη.
«Εδώ που τα λέμε, είμαστε οι αρχαιότεροι της ελληνικής τηλεόρασης» είπε η Αγγελική Νικολούλη στον Γιώργο Παπαδάκη, για να της απαντήσει εκείνος, πάντα με το χιούμορ που τον διακατέχει:
«Δεν είμαστε εμείς αρχαιότεροι, οι άλλοι είναι νεότεροι».
Η Αγγελική Νικολούλη, μετά από πολλά χρόνια, επέλεξε τη Νάξο για τις καλοκαιρινές της διακοπές και δηλώνει ενθουσιασμένη από το νησί, το οποίο έχει αποφασίσει να το γυρίσει όσο περισσότερο γίνεται, να δει τις ομορφιές του και να γνωρίσει τις πανέμορφες παραλίες του. Μάλιστα, συμμετείχε και σε αυτοσχέδιο γλέντι στο χωριό Φιλώτι, όπου χόρεψε νησιώτικα και φωτογραφήθηκε με κατοίκους και παραθεριστές, οι οποίοι την υποδέχτηκαν με πολλή αγάπη.
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Παπαδάκης πέρασε αξέχαστες διακοπές με τη γυναίκα του στη Νάξο, την οποία λάτρεψε, με …ξεναγό τον πρόεδρο της ΕΑΣ Νάξου, Δημήτρη Καπούνη.







