Όπως είδαμε χθες καλεσμένη στο ” Τι λες τώρα ” βρέθηκε η Αφροδίτη Λιάντου η οποία και αναφέρθηκε στο ξεκίνημα στη καριέρα της ως ηθοποιός αφού την απολαμβάνουμε καθημερινά στη σειρά του Ανδρέα Γεωργίου ” Γη της Ελιάς ”. Μάλιστα αναφέρθηκε στο πόσο τη στήριξε η μητέρα της Εβελίνα Παπούλια αλλά και στην αγάπη της για τη μουσική και τον ελεύθερο της χρόνο . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Δεν μπορούσα να σπουδάσω αυτό που ήθελα εδώ. Δεν υπήρχε καν πανεπιστήμιο για να το κάνω. Ήξερα από μικρή ότι θα φύγω για την Αγγλία. Η μαμά μου το είχε δεδομένο” σημείωσε για τις σπουδές της στη μουσική και την απόφασή της να φύγει στο εξωτερικό. Πώς βρέθηκε στη “Γη της Ελιάς”; Η Αφροδίτη Λιάντου αποκάλυψε: “Έτυχε με πήρε τηλέφωνο ο Αντρέας Γεωργίου κάποια στιγμή πριν ένα χρόνο 11 η ώρα το βράδυ και μου είπε ‘Θα κάνουμε μια νέα σειρά και θέλω να παίξεις τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Μετά κάναμε audition μέσω skype γιατί ήταν στην Κύπρο. Μετά βρεθήκαμε κι από κοντά. Δεν ήξερα αν είχα πάρει το ρόλο. Δεν μου είχε πει τίποτα”, ενώ μιλώντας για τη βοήθεια και τη στήριξη της μητέρας της δεν δίστασε να παραδεχτεί: “Κάναμε μαζί πρόβες. Αν δεν είχα κάνει πρόβες με τη μητέρα μου, δεν ξέρω αν θα είχα πάρει το ρόλο”. Για τις δυσκολίες των γυρισμάτων και το βάρος του πρωταγωνιστικού ρόλου σημείωσε πως δεν αντιμετωπίζει τον εαυτό της σαν πρωταγωνίστρια αλλά σαν μέρος ενός γενικού έργου πρωταγωνιστούν πολλοί άνθρωποι με πολλές ιστορία, ενώ δήλωσε: “Με άγχωναν συγκεκριμένες σκηνές και το έβλεπα βήμα – βήμα”.






