Όπως είδαμε χθες δηλώσεις στο Super Κατερίνα έκανε η Αφροδίτη Γραμμέλη και αναφέρθηκε στην απώλεια του πατέρα της . Πιο συγκεκριμένα είπε «Τον έχασα ανήμερα στα γενέθλιά μου. Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για εμένα. Είναι πολύ πρόσφατο, πολύ δύσκολο και προσπαθώ όχι να το ξεπεράσω, δεν ξεπερνιέται- να μπορέσω να αντέξω, να είμαι συνεπής στη δουλειά μου και να προχωρήσω. Η δουλειά βάζει το μυαλό σε άλλες διαδρομές και όταν έχεις καλούς συνεργάτες, γιατί οι συνεργάτες μου και στο Mega και στην εφημερίδα, είναι δίπλα μου συνέχεια, είναι κοντά μου και με έχουν βοηθήσει πολύ αυτές τις δυο εβδομάδες που είναι πολύ δύσκολες για εμένα»






