
Στο Πρωίαν σε είδον βρέθηκε χθες ο Νίκος Ζωϊδάκης και αναφέρθηκε στο θάνατο του κουμπάρου του , Βασίλη Καρρά . Πιο συγκεκριμένα είπε «Συνέχεια κλαίω, είμαι… κλαούρης… Το περισσότερο κλάμα που θυμάμαι να έβγαλα, ήταν όταν έφυγε ο κουμπάρος μου, ο Βασίλης Καρράς. Αυτό δεν ήταν κλάμα ευαισθησίας, ήταν κλάμα πόνου. Είχαμε πολύ στενή σχέση και πολλά χρόνια. Ήταν κουμπάρος μου, είχε φαβτίσει τη μικρή μου κόρη. Ήμασταν και πολύ φίλοι», εξομολογήθηκε ο Νίκος Ζωϊδάκης.







