Όπως είδαμε χθες στο mega Καλημέρα μίλησε η Πηνελόπη Πιτσούλη και αναφέρθηκε στη συνεργασία της με τη Χρυσούλα Διαβάτη στους Στάβλους της Εριέττας Ζαϊμη . Πιο συγκεκριμένα είπε «Όταν δουλεύαμε μαζί στο παρελθόν στους Στάβλους της Εριέτας Ζαΐμη, με έφερνε με το αυτοκίνητο και την άκουγα να μου λέει διάφορα. Εγώ άκουγα, δεν έχω καμία σχέση με το κουτσομπολιό. Μετά πέταγε κάτι σπόντες ο Αλέξανδρος Ρήγας και σκεφτόμουν ότι αυτά χθες τα λέγαμε με τη Χρυσούλα. Μετά από κάποιες συζητήσεις που είχαμε, άρχισε να μειώνεται ο ρόλος μου αισθητά. Αντιλήφθηκα ότι η Χρυσούλα και ο Αλέξανδρος ήταν πίτσι πίτσι συνέχεια. Υποπτευόμουν ότι μετέφερε λόγια δικά της ως δικά μου στον Αλέξανδρο Ρήγα και εκείνος μου θύμωσε.Δεν της ζήτησα ποτέ τον λόγο, δεν τα μπορώ αυτά. Είπα πως δεν θα ξαναπαίξω μαζί της για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και επειδή δεν την εμπιστεύομαι, αλλά την θαυμάζω σαν ηθοποιό και το έχω ξεχάσει πια. Όταν συναντιόμαστε αγκαλιαζόμαστε με ειλικρίνεια και αγάπη, την εκτιμώ», είπε χαρακτηριστικά η Πηνελόπη Πιτσούλη για την Χρυσούλα Διαβάτη.






