Όπως είδαμε χθες στο The 2 night show με το Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε καλεσμένη η Άλκηστις Ζηρώ η οποία και παίζει στο Μετά τη Φωτιά και αναφέρθηκε στις κρίσεις πανικού .Πιο συγκεκριμένα είπε «Ήταν καταστάσεις, τις οποίες τις είχα θάψει μέσα μου, θεωρώντας ότι οκ το έχω και δεν χρειάζεται να το επικοινωνείς και να το συζητάς. Κάποια στιγμή το σώμα μου είπε Άλκηστις κάνε κάτι για αυτό που συμβαίνει και ξεκίνησαν οι κρίσεις πανικού. Έκανα ψυχοθεραπεία μετά από 7 χρόνια. Άργησα πάρα πολύ» «Βοήθησε πάρα πολύ. Είχα αρχίσει ήδη στα 7 χρόνια να διαχειρίζομαι τις κρίσεις πανικού, αλλά σίγουρα η ψυχοθεραπεία μου έδωσε πολλά όπλα για τη φαρέτρα μου. Τώρα που μου δίνεται η ευκαιρία καλό είναι να πω να μην περιμένουμε 7 χρόνια για να ζητήσουμε βοήθεια. Ο λόγος που δεν πήγαινα ήταν γιατί ήξερα βαθιά μέσα μου τι είναι αυτό που το δημιουργεί όλο αυτό κι επειδή δεν ήθελα να το αλλάξω, δεν πήγαινα. Εκεί έρχεσαι αντιμέτωπος και αν το δεις, πρέπει να το αντιμετωπίσεις κιόλας».






