Όπως είδαμε χθες στο ” Στούντιο 4 ” καλεσμένη βρέθηκε η Θέμις Μπαζάκα η οποία και αναφέρθηκε στις διατροφικές διαταραχές που αντιμετωπίζει . Πιο συγκεκριμένα είπε «Θα ήθελα να μην τρώω τόσο πολύ, τρώω πάρα πολύ. Πρέπει κάπως να τελειώσει αυτή η βουλιμία. Τρώω ακατάπαυστα, έβαλα πάλι 4,5 κιλά» Στη συνέχεια της συνέντευξης, η ηθοποιός μίλησε για την εμπειρία, που είχε ως ερωτική μετανάστρια, όταν ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη για τον πρώην σύζυγό της. Σχετικά με αυτό, η Θέμις Μπαζάκα είπε:
«Ήταν τα καλύτερά μου χρόνια. Παρόλο που πήγα σε μία σωστή ηλικία και παρόλο που είχα μωρό μετά από έναν χρόνο μαζί μου, η πόλη ήτανε πολύ ελεύθερη. Μου πρόσφερε πολλά πράγματα, με μεταμόρφωσε. Ήταν σκληρή πόλη, αρκετά επικίνδυνη. Εγώ έπεσα και σε δύο τρεις δύσκολες καταστάσεις».






