Όπως είδαμε πρόσφατα η Τζένη Μπαλατσινού αποθανατίστηκε από το Hello.gr να κάνει τη βόλτα της με το Κικίλια Junior στο κέντρο της Αθήνας. Η ίδια μάλιστα φορούσε μια μπλε φόρμα και ένα άσπρο φούτερ και της αρέσει ιδιαίτερα να γυμνάζεται στο κέντρο και πιο συγκεκριμένα στον Εθνικό Κήπο . Δείτε και τη παρακάτω φωτογραφία :








