Στο After Dark με το Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε καλεσμένη η Παναγιώτα Βλαντή και είπε
Μιλώντας για το “Τι Ψυχή Θα Παραδώσεις Μωρή”, η γνωστή πρωταγωνίστρια σημείωσε πως “Εμένα με πήραν γιατί θα γινόταν σειρά, αλλά ναυάγησε κι έγινε η ταινία. Δεν είπα αμέσως το ναι γιατί ήταν μια μεγάλη επιτυχία. Ο φόβος ήταν ότι είναι σπουδαία σειρά με ηθοποιούς κολοσσούς που τους έχει αγαπήσει ο κόσμος”
Συμπλήρωσε, μάλιστα, ότι “Εγώ το σκέφτηκα πάρα πολύ κι ειδικά για τον ρόλο της Ελένης Ράντου, που τη θεωρώ κολοσσό. Πέφτεις μοιραία στη σύγκριση, άσχετα αν εμείς κάνουμε μια άλλη ταινία, άλλη αφήγηση και στο σήμερα”







