Με αφορμή την επιστροφή τους στο θέατρο η Μαρία Σολωμού φωτογραφήθηκε με το Νίκο Μουτσινά στο ΟΚ και είπε τα εξής
“Είμαι άνω των 50, όμως η διάθεσή μου από μέσα. Τώρα είμαι καλά. Αν γκουγκλάρεις “Σολωμού στα 30”, εκεί μοιάζω 50 γιατί περνούσα μια πολύ δύσκολη δεκαετία. Στα 31 είχα γεννήσει και μου έπεσαν βαριά όλα μαζί…
Η δουλειά, το παιδί, ο χωρισμός με τον Μάριο -ευτυχώς δεν ήταν βαρύς, ήταν ό,τι πιο ήπιο μπορούσε να συμβεί- κάτι μετακινήσεις σε σπίτια αχρείαστα που ακόμη πληρώνονται χωρίς λόγο και αιτία, πολλές δουλειές, πολλά έξοδα.
Μας βρήκε η κρίση, το “μαύρο” στο Mega, ο Μάριος κι εγώ μείναμε πάρα πολλές φορές απλήρωτοι, κάτι capital controls, διάφορες τρέλες… Έπαθα και το στραπάτσο με τη μέση μου, ξυπνούσα και έκλαιγα κάθε ημέρα. Δεν μπορούσα να δέσω ούτε τα κορδόνια μου, ένιωυα ότι σκέβρωνα, ήμουν καταβεβλημένη“.







