Μια νέα δήλωση στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1 έκανε η Ελένη Μενεγάκη για το Γιώργο Παπαδάκη που έφυγε από τη ζωή και είπε “Ο Γιώργος ήταν ο Γιώργος όλων μας. Ήταν τα αθώα μου χρόνια στην τηλεόραση, για μένα ήταν ο άνθρωπος που ήξερα ότι θα ξεκινήσει η μέρα μου από αυτόν. Ο Γιώργος ήταν ένα τεράστιο σχολείο για μένα”.






